środa, 20 lipca 2011

Cambridge Satchel

Przeglądając ostatnio moja listę 'rzeczy , które muszę mieć ' , przeraziłam się. Musiała bym wygrać kupę kasy , albo okraść bank , żeby kupić to wszystko ;)
Do listy dopisuje przecudne torebki ( Cambridge Satchel ). Uwielbiam ich kolory i oryginalność <3


A Wam jak sie podobają ? :-) :-*

<3



KOLEJNY KONKURS !
Poison obiecała i jest ich coraz wiecej :) i coraz bardziej interesujące nagrody .
Do wygrania lakiery o cudnych kolorach i dwa delikatne błyszczyki.


4 komentarze:

  1. tak, te torebk isą ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog :)

    jestem zakochana w tych torebkach :)


    organizuje giveaway/rozdanie, zapraszam mam nadzieje, że weźmniesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo ;* teraz dodawałam nową notkę i tylko dlatego zobaczyłam Twój komentarz, bo włącza mi się moderacja dopiero po kilku dniach. Moja lista must have też jest długa, ale stama się ją zastępować podobnymi rzeczami, nie lubię wydawać majątku na małe rzeczy. Te torebki akurat do mnie nie przemawiają (na szczęście jedna rzecz mniej ;) zaglądaj do mnie częściej!

    OdpowiedzUsuń